“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Sunday, March 6, 2011

Xtvt arini...

Pagi ni aku takde kemana-mana... lepas lunch aku terus surfing.... skg ni anak-anak aku dan isteri aku tgh merehatkan diri mereka (tido la namanyer tu)... maybe dorang kumpul tenaga nak jalan petang ni... oh ya petang ni aku plan nak keluar, nak carik barang anak-anak aku sket... mana yg tak cukup yang hendak ditambah... nak carik diapers ngan susu dorang... mana tempat yg ader promo barang2 tu skg ni ekkk... takpe japgi aku try usha mana2 tempat yg ada promotion...

No comments:

Post a Comment