“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Monday, March 7, 2011

Gaya aksi anakku...

Tadi aku bawak anak-anakku gi jalan kat Giant Kota Damansara... carik barang2 dorang sket... lepas abis tu aku bawak la anak aku g jalan kat tempat mainan tu... mula2 aku letak dier atas moto ni dier cam takut2 jer... lepas letak jer.. terus syok dier dok situ sampai tanak balik... hahaha macam2 ragam.. memang comel jer aksi dier atas moto ni... rasa nak gigit2 jer huhuhu...

Lepas naik moto ni aku bawak dier naik kete lak.. ala kete yg goyang2 tu gak la cam moto ni... tu pon mula2 takut gak... pas benda tu goyang2 dier naik syok balik, siap tergelak gelak lagi hahaha... memang comel la anak aku sorang ni... harap2 adik dier pon camtu gak la...

2 comments: