“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Wednesday, March 23, 2011

Alat Kelamin Lelaki

Kalau Panjang: Anda memang suka menunjuk nunjuk. Anda mudah belajar cara baru dan seronok mencuba sesuatu yang baru. Juga anda suka mencipta cara baru.

Kalau Pendek: Anda kurang yakin pada diri anda sendiri pada mulanya, tetapi sekali anda memulakannya, anda berupaya melakukannya. Anda seorang yang mempunyai impian yang tinggi dan romantik. Anda boleh mengejutkan semua orang apabila anda hilang sabar. Anda juga suka mengikut adat.

Tebal: Anda mempunyai daya khayalan yang tinggi dan mempunyai keazaman dan kekuatan yang mengkagumkan. Jika lagi tebal di dasar kelamin, anda mengutamakan kebebasan.

Nipis: Anda seorang yang sensitif dan boleh mengeluarkan perasaan anda dengan senang. Kehalusan dan mutu, sesuatu yang penting bagi anda.

Bersimpul: Anda suka membuat sesuatu dengan cara berfikir terlebih dahulu dan sering berwaspada. Anda memikirkan sesuatu dengan lojik akal.

Satu atau Dua Simpul Besar: Anda seorang kekasih yang sering membuat pasangan anda berada dalam kepayahan.

Hujung Runcing: Anda seorang yang idealistik dan artistik di dalam perhubungan. Agak sukar untuk anda bersenang-lenang dan melepaskan kebebasan anda.

Panjang dan Kurus: Anda suka mementingkan diri sendiri.

Tumpul atau Segi Empat: Anda kekasih yang suka menunjukkan rasa cinta dengan perbuatan, bukan perkataan.

Lebar atau Berbentuk Bawang: Kehendak seksual anda begitu kuat, cergas, luarbiasa dan bersifat menawan.

Melengkung ke Kanan: Dalam hal seks dan cinta, anda seorang pemberi. Anda suka bercerita tentang seks diri anda sendiri, begitu juga halnya dengan orang lain yang anda mahu mereka bercerita tentang hal seks mereka juga.

Melengkung ke Kiri: Anda seorang pembawa, bukan seorang pemberi. Anda lebih suka menyimpan cerita seks anda secara rahsia.

Bengkok Tepat: Anda tajam akal tetapi seorang yang gatal. Anda menipu, jika begitu anda dapat apa yang anda mahu.

Panjang yang Melengkung Bengkuk: Anda seorang yang tidak boleh dipercayai dalam hal berkenaan nafsu dan cinta.

Pendek yang Melengkung Bengkuk: Anda kerap kali cemas dengan kemampuan seks anda.

Bengkuk di Pangkal: Anda merasakan orang lain mempunyai kehidupan yang lebih baik dari anda. Namun anda berusaha untuk berjaya dalam hidup.

No comments:

Post a Comment