“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Monday, February 28, 2011

Tak saba da...

Harini keje aku setelkan sumer dokumen berkaitan kete ni... mintak2 la dalam minggu ni bank call dan approve kan loan aku... kalo minggu ni setel sumer insya-Allah dalam minggu depan atau 2 minggu lagi bole la kuar kete baru aku ni hehehe...

Amacam Saga FL ni? ok tak? aku amik yg kaler Caffe Latte camni... cun woooo kalo tgk live... memang aku tak saba da nak bawak kete ni... pastu lepas ni bole la bini aku bawak aku dok sebelah lak hehehe pasal aku amik yang Auto transminsion... da letih da kaki aku nak pijak clutch pegi balik keje... dapat lak pegi balik keje kene tempuh jammed... lama2 bole jammed kaki aku camni... kaki nak pakai lama ni brooo... hahhaha...

Pastu kete ni dah tentu aku nak book no 7550 gak... tak kira la aku pakai plat wilayah ker aper... yg penting no tu tetap 7550... kalo dapat wilayah cun la... kalo tak aper2 pon bole....

Pasni takde la kalo aku bawak family aku jalan2 dalam ujan naik kete kene ujan gak hahahaha... kalo tak skg naik kelisa asal ujan jer mesti aku basah skali dalam kete padahal tingkap sumer tutup... nak wat camner, maklum la kete da eksiden... ni sumer hasil kerja tangan si ah seng la ni... konon dier lagi terror dari mekanik kat kl... cakap mekanik kat kl cekik darah la cekik leher la... last2 keje dier yg macam hampeh... memang pasni aku tak carik dier la nampak nyer...

Nanti Saga FL ni aku amik yg Spec Executive Auto 1.3... alang2 da amik kan mesti la sambar yg high end nyer... nasib baik la Saga FL SE lom kuar lagi, kalo tak memang aku da booked yg tu da hahahah.... lagipon aku rasa yg executive ni pon da ok da... rim 14 inci.. radio ader usb port... pastu ader airbag... power window 4 4 tingkap... aper lagi ekkk... aku pon da lupa... kalo korang nak tau detail korang check la kat website proton hehehehe

No comments:

Post a Comment