“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Sunday, February 27, 2011

February 27, 2011

Erm da lama gak aku tak update blog ni... bz la kot ngan anak2 n isteri aku... ni aku nak citer balik... Semalam 1 hari aku keje kat Sunway Convention Centre utk Bumi Convention event (company aku memang banyak wat event luar ni). Walaupon penat tapi aku enjoy semalam pasal aku keje ngan org n environment yg best... tak macam keje aku yg hari2 tu.. keje ngan org yg tak best langsung... semalam dapat gak aku amik gambar ngan adibah noor sebelum dier perfom atas pentas... pas adibah nor faizal tahir lak perform tapi xdapat nak amik pic ngan dier pasal memang aku da tau dier ni memang susah sket nak amik gamba ngan org... neves kot nak amik gamba sebelum perform... tapi aku ader satu citer ni.. ader la sorang minah ni.. budak opis aku gak.. dier tergedik gedik nak amik gamba ngan faizal tahir tapi mentah2 kene reject hahaha... tu la lenkali tanyer la org yg ader pengalaman keje ngan faizal tahir sebelum nak amik gamba tu... jakun la tu biler jumpa artis hahaha... padan la ngan muka kau...



Arini aku plan nak g jalan2 bawak anak2 dan isteri aku g Shah Alam... nak g Xian Leng Aquarium, nak cari otto cinclus utk aquarium aku.. eh lupa lak aku nak btau yg skg aku da ader little aquarium.. saiz dalam 10L tank jer... sajer nak bela ikan balik... ikan kecik2... ader la ikan guppy ngan neon tetra dalam tu dalam 5 ke 10 ekor... ni aku nak carik yg type algae eater lak... baru la aku nyer tank stay clean n clear hehehe... skg ni da ader 4 ekor algae eater dalam tank aku tapi berlainan spesis... takde otto cinclus... org kata otto cinclus ni yg paling bagus... kalo ader guppy yg cun cun bole gak aku sambar tambahkan koleksi guppy aku ni... eh tapi sebelum tu aku ingat nak g Courts, nak bayar installment bulan ni nyer... pastu baru aku nak g tasik shah alam... lagipon pusat aquarium tu dekat2 ngan tasik shah alam gak... alang2 g sana bole la jalan jalan skali...

No comments:

Post a Comment