“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Monday, February 7, 2011

masa berlalu dengan lambat...

lambat tul rasa masa berlalu arini... tak saba da aku nak balik ni... harap isteri aku balik awal la arini.. takde la aku menunggu dier lama nanti depan opis dier... anak anak aku pon takde la kene ot kat taska dier nanti... limit time sampai kul 7malam jer taska dorang tu... kalo kene ot skali 2 orang kene ot.. huishhh banyak gak tu...

petang ni isteri aku kata suh aku parking dalam kawasan opis jer pasal nak amuk Baby Walker yg dihadiahkan oleh rakan2 opis dier sempena kelahiran anak aku yg kedua Aufa Sofeeya... thanks pada kawan2 isteri aku tu... walker si Aidiel tu pon da nak jahanam da aku tgk... jadi elok la kalo Aufa ader walker baru... berbalik pada citer parking kat dalam tu... nampaknyer ader harapan la isteri aku balik awal kalo cenggitu bunyiknyer... kalo tak memang aku tunggu isteri aku kat luar kawasan opis dier jer...

balik nanti aku nak carik salinan geran kete aku tu pasal malam nanti ader org nak tgk kete aku tu.. bunyik cam jadi jer... mintak2 la jadi... aminnnnnn.... aku bukan aper nak jual kete tu pasal kete tu da tak muat nak menampung aku sekeluarga... kalo balik kg jer mesti penuh kete aku dgn barang2 mencecah ke bumbung kete... memang org lain takleh nak tumpang da la... dalam bonet?? dalam bonet kete aku penuh ngan woofer aku tu... pastu ader la sket ruangan utk letak kasut ke aper benda yg kecik2.... cadangnyer nak angkut SAGA FL.. cam ok jer aku tgk... aper2 kiter tunggu jer malam ni brader tu jadi ke tak... aper2 korang doakan la utk aku... aminnnn

No comments:

Post a Comment