“Dan diantara tanda-tanda kebesaran Allah ialah Dia menciptakan dari diri kamu berpasang-pasangan supaya kamu merasa tenang bersamanya; dan Dia jadikan sesama kamu perasaan kasih sayang dan rahmat; sesungguhnya yang demikian itu menjadi tanda-tanda bagi orang yang berfikir” ( Ar-Ruum : 21 )

Sunday, February 27, 2011

Akuarium aku 10L tank...

ni la aquarium aku yg aku citer tadi tu... cantik tak... kirer ok la kan... bole tenangkan fikiran kalo tgh kusut.. tu yg aku letak dalam bilek bagi aku rasa tenang jer slalu... ni setup aku masa mula2 beli dulu la... skg da lain sket... ikan pon da banyak... tak sempat nak nak snap pic lagi gamba yg terbaru... nanti aku ader masa aku update lagi pasal aquarium aku ni... japgi nak g Xian Leng Aquarium nak usha lagi guppy ngan otto cinclus... baru la meriah sket aquarium aku + bertambah bersih... owh ya kalo korang nak beli tank baru aquarium camni ngan accesories dier skali aku syorkan korang pegi carrefour kota damansara. kat bawah skali tu ader kedai aqua yg baru bukak dan murah... aku aritu beli sumer kat situ la... harga yg sgt berpatutan.. siap bole diskaun lagi kalo kiter beli banyak barang...

No comments:

Post a Comment